Kraj

JWT rozbudowuje kompetencje BTL, do końca roku agencja chce podwoić zatrudnienie

Agencja JWT planuje w najbliższym czasie rozbudowanie swoich kompetencji w zakresie BTL. - Nie mamy w planach tworzenia żadnej osobnej...

Agencja JWT planuje w najbliższym czasie rozbudowanie swoich kompetencji w zakresie BTL. – Nie mamy w planach tworzenia żadnej osobnej struktury dedykowanej do obsługi tego typu projektów – podkreślał Dariusz Zatorski, dyr. kreatywny JWT w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. – Chcemy jednak zatrudnić specjalistów z tej dziedziny, którzy będą funkcjonować w ramach agencji i odpowiadać na zapotrzebowania klientów z tego zakresu. Według Zatorskiego dział kreacji zostanie powiększony o kilkanaście osób, które będą zajmować się BTL-em, ale też projektami internetowymi. Rekrutacja już się rozpoczęła, pierwszą zatrudnioną osobą jest Anna Kmita, art director BTL (wcześniej pracowała m.in. w PZL). Są też plany zatrudnienia zespołu obsługi klienta i strategii odpowiedzialnego za projekty BTL. – Do końca roku zespół JWT prawdopodobnie się podwoi – powiedział Zatorski. Dział BTL nie będzie starał się o klientów samodzielnie, będzie natomiast wykonywał zlecenia od klientów JWT. – Reklama się zmienia – mówi Zatorski – i nasza agencja musi się do tych zmian dostosować, dając klientom możliwość realizacji wszystkich zleceń w jednym miejscu. Nie tworzymy osobnych struktur, unikamy tym samym konfliktów między nimi przy rozdziale budżetu, jakim klient będzie dysponował. Zadecyduje bowiem nie rodzaj wykorzystywanego w kampanii medium, a rozwiązanie najlepsze dla klienta. Po ostatnich przyjęciach nowych osób (patrz DS “MMP” z 2 i 3 czerwca) w JWT pracuje obecnie ponad 50 osób. (AMS)