Kraj

Link4 zachęca do przejścia

Kasia Moś i The Chance ponownie śpiewają dla ubezpieczyciela.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxmTh_AI3j8A%22%7D
Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, należące do Grupy PZU, w kampanii reklamowej zachęca klientów innych towarzystw, żeby wybrali jego ofertę. Kusi możliwością oszczędzenia na polisach OC i AC nawet do 500 zł rocznie.
W reklamie ubezpieczyciela ponownie występuje piosenkarka Kasia Moś i zespół The Chance.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Red8 Advertising, a produkcją zajęło się studio Flota Filmowa. Planowaniem i zakupem mediów dla Link4 zajmuje się dom mediowy UM.