M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MediaMonks i WPP rywalizują o digitalowy budżet Brauna

( red. ) | 24 października 2018, 06:00

Nieoficjalnie mówi się, że międzynarodowy przetarg jest na zaawansowanym etapie.

Holenderska firma produkcyjna MediaMonks i Possible, agencja digitalowa należąca do grupy WPP, mają brać udział w przetargu na reklamy cyfrowe marki golarek Procter & Gamble.

Informacji nie potwierdzają oficjalnie ani WPP, ani MediaMonks - była i obecna firma Martina Sorrella. Rzecznik P&G nie potwierdził doniesień ani im nie zaprzeczył.

Grupa WPP obsługuje szereg marek P&G, w tym Brauna, którego globalny budżet kreatywny trafił w 2015 r. do Greya. Sorrell odszedł z WPP w kwietniu br., a już w maju założył firmę S4 Capital. Dwa miesiące później pokonał WPP w rywalizacji o MediaMonks (firma osiągnęła cenę 300 mln euro), a we wrześniu wprowadził S4 Capital na londyńską giełdę.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,