Kraj

Codemedia prowadzi kampanię marki Isla [wideo]

Kampania opiera się na 15-sekundowych spotach oraz billboardach sponsorskich.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqBC-4LjE9Mo%22%7D
Ruszyła kampania telewizyjna marki Isla – pastylek na gardło z oferty firmy farmaceutycznej Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Kampania opiera się na 15-sekundowych spotach oraz billboardach sponsorskich.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada – podobnie jak rok temu – dom mediowy Codemedia. Codemedia będzie również wspierać klienta w przeprowadzeniu badania mającego na celu sprawdzenie efektywności prowadzonych działań oraz poznania opinii klientów na temat produktu i marki.

Nazwy agencji odpowiedzialnej za kreację kampanii nie podano.

Tagi