Kraj

Łukasz Urbański business development directorem w Polsat Media

To nowe stanowisko w strukturze firmy.

Łukasz Urbański business development directorem w Polsat Media
Łukasz Urbański, zajmujący dotychczas stanowisko group account managera brand partnerships, awansował na stanowisko business development directora w biurze reklamy Polsat Media.
To nowe stanowisko w strukturze firmy.

Zakres obowiązków Łukasza Urbańskiego obejmie budowanie relacji i rozwijanie współpracy z najważniejszymi reklamodawcami, promocja oferty Polsat Media oraz koordynacja działań crossmediowych w obrębie kontraktów korporacyjnych. Osobą wspierającą Łukasza będzie Katarzyna Iwańska, która obejmie stanowisko business development executive. Urbański będzie raportował bezpośrednio do Stanisława Janowskiego, managing directora Polsat Media.

Łukasz Urbański business development directorem w Polsat Media
Jednocześnie na stanowisko group account managera brand partnerships awansowała Magdalena Feruś (na zdjęciu), dotychczas senior brand partnerships executive. Będzie koordynowała pracę jednego z zespołów ds. akcji niestandardowych i raportowała bezpośrednio do Katarzyny Tomczuk, partnerships directora Polsat Media.

Łukasz Urbański jest związany z branżą mediów od 10 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w dziale promocji Telewizji Polsat, a w Polsat Media pracuje od września 2012 roku.

Magdalena Feruś w dziale brand partnerships Polsat Media pracuje od czerwca 2014 r. Wcześniej przez 6 lat była związana z Havas Engage Warsaw.