Kraj

FCB Bridge2Fun autorem kampanii Nivea Baby

Za egzekucję kampanii digital odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine, a media koordynuje OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH8B1RFlXxX8%22%7D
Na koniec października marka Nivea Baby rusza z nową kampanią skierowaną do rodziców, reklamuje swój nowy produkt odpowiedni dla dzieci od pierwszego dnia życia – Mój Pierwszy Krem. Kampania będzie widoczna zarówno w prasie parentingowej, jak i kobiecej oraz w internecie. Kampania digitalowa będzie obecna na portalach internetowych, YouTube oraz w VoD.

Za kreację odpowiada agencja FCB Bridge2Fun, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD a za egzekucję kampanii digital odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
 
Nivea Baby Mój Pierwszy Krem chroni skórę dziecka, nie zawiera parabenów, alkoholu, barwników i olejów mineralnych, a jego bezpieczeństwo potwierdzone jest klinicznie i dermatologicznie.