Zagranica

Cathy Lyons została chief marketing officerem w Hewlett-Packardzie

Cathy Lyons obejmuje stanowisko chief marketing officera (CMO) w firmie Hewlett-Packard (HP). Lyons jest weteranem wśród pracowników tej firmy, bo...

Cathy Lyons obejmuje stanowisko chief marketing officera (CMO) w firmie Hewlett-Packard (HP). Lyons jest weteranem wśród pracowników tej firmy, bo dla HP pracuje od 26 lat. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrażanie globalnej strategii firmy. Raportować będzie bezpośrednio do Marka Hurda, CEO koncernu. Hurd w lutym br. zastąpił Carly Fiorinę. Wcześniej 48-letnia Cathy Lyons była wiceprezesem HP. Na stanowisku CMO zastąpiła Mike’a Winklera, który objął stanowisko vice presidenta Customer Solutions Group HP. Firma kontynuuje strategię marketingową wprowadzoną przez Fiorinę. Agencją reklamową HP w Stanach Zjednoczonych jest Goodby, Silverstein & Partners z San Francisco należąca do Omnicom Group. (“Advertising Age”)