Kraj

Toyota rusza z wizerunkową kampanią technologii D4D i Avensisa

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię launchową modelu Avensis z silnikiem 2.2 w technologii D4D. - Kampania wprowadza na rynek nowy...

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię launchową modelu Avensis z silnikiem 2.2 w technologii D4D. – Kampania wprowadza na rynek nowy model – najnowocześniejszy naszym zdaniem diesel w swojej klasie. Wykorzystujemy do tego launchu w komunikacji fakt zastosowania technologii D4D, naszej technologii dieslowskiej – mówi Krzysztof Prus, kierownik działu sprzedaży i marketingu Toyota Motor Poland. Jest to pierwsza kampania o charakterze wizerunkowym, na jaką Toyota zdecydowała się w tym roku. – Sytuacja na rynku nowych aut jest tak słaba, że wszystkie firmy praktycznie całkowicie zarzuciły w tym roku kampanie image’owe, koncentrując się na kampaniach prosprzedażowych. To zjawisko dotyczy niestety także Toyoty, chociaż w pierwszych miesiącach roku staraliśmy się, by nasze kampanie wspierające akcje promocyjne miały też rys wizerunkowy. Jednak w drugiej połowie roku ten prosprzedażowy charakter będzie już zdecydowanie dominował – kampania technologii D4D to wyjątek – mówi Prus. Obecna kampania potrwa do końca czerwca, jednak będzie kontynuowana po wakacjach. Osią pozostanie komunikacja technologii D4D, natomiast zmieniać się będą prezentowane samochody uzbrojone w tę technologię – najprawdopodobniej Avensisa zastąpi w kampanii model Corolla Verso. Kreacją dla Toyota Motor Poland zajmuje się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenithmedia. (MG)