M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lidl wystartował z kampanią świąteczną w Wielkiej Brytanii

( red. ) | 8 listopada 2018, 06:00

Spotu autorstwa TBWA utrzymane w humorystycznej konwencji namawiają do inwestycji w produkty wyższej jakości.

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania promująca świąteczną ofertę sieci dyskontowej Lidl. Za kreację i realizację działań odpowiada agencja TBWA. Nowe spoty utrzymane są w konwencji humorystycznej. Główny przekaz kampanii zachęca do wyboru produktów linii premium. Tegoroczna kampania realizowana jest pod hasłem "Upgrade your Christmas", czyli "Ulepsz swoje święta".
Kampania prezentuje ekscentryczne pomysły konsumentów w związku ze zbliżającymi się świętami. Spoty debiutowały podczas emisji premierowych odcinków "Coronation Street" w ITV.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. To ostatnia kampania realizowana dla sieci przez TBWA. W sierpniu br. Lidl w Wielkiej Brytanii zdecydował się na rozstanie z agencją. W wyścigu o budżet biorą udział Karmarama, Leo Burnett, VCCP i WCRS.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , ,