Kraj

Aforti Finance reklamuje się w telewizji

Firma oferująca pożyczki dla drobnych przedsiębiorców pracuje nad rozpoznawalnością.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTZJIPDBbu5o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Aforti Finance, spółka udzielająca pożyczek dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorców, wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Spot będzie emitowany m.in. w Polsacie i jego kanałach tematycznych oraz w kanałach pakietu TVN Premium. Kampania zakończy się 9 grudnia br.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Motywem przewodnim kampanii jest case study przedsiębiorcy – w tym przypadku krawcowej. Po otrzymaniu pożyczki od Aforti Finance zamienia swój mały punkt usługowy na prężnie działającą firmę, uruchamiając do tego showroom.

– Struktura przedsiębiorców będących naszymi klientami jest mocno zróżnicowana, jednak stale dominuje handel hurtowy i detaliczny. Ciekawym trendem jest wzrost udziału przedsiębiorczych kobiet, które wnioskują o coraz wyższe kwoty pożyczek na rozwój własnych działalności, dlatego też motyw kobiety-przedsiębiorcy został wykorzystany w kolejnej odsłonie kampanii – mówi Agata Grzela, dyrektor departamentu marketingu i PR Grupy Aforti.

Poprzednie kampanie telewizyjne Aforti zrealizowała w okresie wakacyjnym oraz od września do końca października br.

Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego Aforti Finance odpowiada agencja Prospero. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker oraz departament marketingu Aforti.

Aforti Finance została założona przez Klaudiusza Sytka, jest notowana na rynku NewConnect warszawskiej GPW, ma 102 mln zł aktywów, Aforti Finance udzieliła w ub.r. 36,2 mln zł pożyczek.