Kraj

Rozenek i Majdan w świątecznej kampanii Avonu

Kocepcją i reżyserią spotów zajął się Marcin Tyszka, a przy kampanii pracowały Warsaw Creatives, Starcom, i Garden of Words.

Wystartowała świąteczna kampania Avon “Kisses for Christmas”, w której udział biorą ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż Radosław Majdan. Autorem telewizyjnych spotów jest Marcin Tyszka. Głosu udzielił Wiktor Zborowski. Efektem współpracy Avonu z Marcinem Tyszką, reżyserem spotów, jest 5 filmów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan pojawili się również w świątecznym katalogu Avonu, do którego zdjęcia wykonała Marlena Bielińska. Będzie on dostępny od 8 listopada.

Kampania 360° wystartowała 5 listopada. Spoty telewizyjne są emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania świąteczna, poza katalogiem i spotami TV, obejmuje także PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorzy marki będą doradzać, jakie prezenty świąteczne wybrać z oferty Avonu. Za pomocą interaktywnego chatbota na Messengerze będzie można “porozmawiać z Małgosią, Radkiem, a może nawet słynnymi pieskami pary – Pannami Prosie, bo przecież w święta nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem”. Zabawa ruszy 12 listopada.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fy43cm9ikmPA%22%7D

Kampania telewizyjna została stworzona przez dział komunikacji Avon Cosmetics Polska we współpracy
z agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez dział komunikacji Avonu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqaI3i2eIoec%22%7D

Tagi