Wystartowała świąteczna kampania Avon “Kisses for Christmas”, w której udział biorą ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż Radosław Majdan. Autorem telewizyjnych spotów jest Marcin Tyszka. Głosu udzielił Wiktor Zborowski. Efektem współpracy Avonu z Marcinem Tyszką, reżyserem spotów, jest 5 filmów.
Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan pojawili się również w świątecznym katalogu Avonu, do którego zdjęcia wykonała Marlena Bielińska. Będzie on dostępny od 8 listopada.
Kampania 360° wystartowała 5 listopada. Spoty telewizyjne są emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania świąteczna, poza katalogiem i spotami TV, obejmuje także PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorzy marki będą doradzać, jakie prezenty świąteczne wybrać z oferty Avonu. Za pomocą interaktywnego chatbota na Messengerze będzie można “porozmawiać z Małgosią, Radkiem, a może nawet słynnymi pieskami pary – Pannami Prosie, bo przecież w święta nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem”. Zabawa ruszy 12 listopada.
Kampania telewizyjna została stworzona przez dział komunikacji Avon Cosmetics Polska we współpracy
z agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez dział komunikacji Avonu.