Kraj

Jędrzej Szynkarczuk, dyr. marketingu, odchodzi z Hoopa

Jędrzej Szynkarczuk kierujący od siedmiu lat marketingiem producenta napojów Hoop SA odchodzi z firmy. Był on autorem wielu ważnych projektów...

Jędrzej Szynkarczuk kierujący od siedmiu lat marketingiem producenta napojów Hoop SA odchodzi z firmy. Był on autorem wielu ważnych projektów marketingowych Hoopa – m.in. launchu brandu Arctic i kampanii z Cindy Crawford promującej tę wodę. W czasie kiedy kierował marketingiem, Hoop z lokalnego producenta stał się trzecim liczącym się graczem na rynku napojów, ustępującym jedynie Coca-Coli i PepsiCo. Jędrzej Szynkarczuk nie chce komentować powodów swojego odejścia. Jego plany zawodowe nie są znane. Wiadomo jedynie, że ma pozostać w branży marketingowej. Według nieoficjalnych informacji po odejściu Szynkarczuka działem marketingu ma pokierować od lipca Rafał Masiak, który wcześniej pełnił funkcję marketing managera w Cadbury Wedel. Firma ta potwierdza wiadomość o odejściu Masiaka, nie komentuje jednak jego dalszych planów. Do chwili zamykania DS “MMP” nie udało nam się uzyskać komentarza Hoop SA na temat zmian personalnych, o których szerzej donosiliśmy już w 20. numerze magazynu “Media & Marketing Polska”. (TW)