FinTech Euroloan po raz kolejny przekonuje do skorzystania z pożyczki po fińsku w formie limitu odnawialnego. Projekt jest częścią stałej współpracy pomiędzy S/F Warszawa i marką Euroloan.
Najnowszy spot przedstawia głównego bohatera – Fina Mattiego, który w tym roku postanowił niekonwencjonalnie spędzić święta Bożego Narodzenia.
Kampanii towarzyszy promocja polegająca na odroczeniu spłaty o 100 dni od momentu skorzystania z pożyczki. W ten sposób Euroloan dodatkowo wspiera klientów w świątecznym okresie.
Działania w ramach kampanii świątecznej obejmą TV, internet, komunikację digital OOH oraz formaty BTL (ulotki i plakaty). Spoty w wersjach 30 s i 15 s oraz 8-sekundowy billboard sponsorski będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i TVP oraz na kanałach tematycznych. Na potrzeby kampanii przygotowano również aktywności w social mediach. Całość działań potrwa do świąt Bożego Narodzenia.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Euroloan jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry, Działania w internecie powierzono agencji Bluerank.