Kraj

Euroloan startuje z kampanią

FinTech Euroloan przekonuje do korzystania z pożyczek przed świętami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_1m88UxJLhc%22%7D
FinTech Euroloan po raz kolejny przekonuje do skorzystania z pożyczki po fińsku w formie limitu odnawialnego. Projekt jest częścią stałej współpracy pomiędzy S/F Warszawa i marką Euroloan.
Najnowszy spot przedstawia głównego bohatera – Fina Mattiego, który w tym roku postanowił niekonwencjonalnie spędzić święta Bożego Narodzenia.
Kampanii towarzyszy promocja polegająca na odroczeniu spłaty o 100 dni od momentu skorzystania z pożyczki. W ten sposób Euroloan dodatkowo wspiera klientów w świątecznym okresie.
Działania w ramach kampanii świątecznej obejmą TV, internet, komunikację digital OOH oraz formaty BTL (ulotki i plakaty). Spoty w wersjach 30 s i 15 s oraz 8-sekundowy billboard sponsorski będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i TVP oraz na kanałach tematycznych. Na potrzeby kampanii przygotowano również aktywności w social mediach. Całość działań potrwa do świąt Bożego Narodzenia.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Euroloan jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry, Działania w internecie powierzono agencji Bluerank.