Kraj

Desperados w klimacie domówek

Producent piwa zamieni cztery kamienice w czterech miastach w miejsca imprez.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6s_HO0LDm-c%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju m.in. pod marką Desperados, rozpoczął jej nową kampanię reklamową pod hasłem: “In the House by Desperados”. Z inicjatywy producenta cztery kamienice w czterech miastach zamienią się na jedną noc w miejsca imprez (jak zapowiada producent: “w każdej 4 piętra epickich domówek”). Marka zaprasza chętnych do ich zorganizowania. Komisja konkursowa wyłoni 16 uczestników, którzy w czterech miastach Polski zorganizują domówkę we własnym stylu. 24 listopada br. akcja odbędzie się we Wrocławiu, 1.12 – w Warszawie, 8.12 – w Gdańsku, a 15.12 – w Krakowie. Zwycięskie ekipy z czterech miast zmierzą się w finale podczas sylwestra – wybór zwycięzcy będzie leżał w rękach imprezowiczów, bo to właśnie goście Wielkiego Finału zadecydują o zwycięskiej ekipie. Nagrodą dla gospodarza najlepszej imprezy będzie apartament do mieszkania i imprezowania przez cały rok. Wejściówki na domówki “In the House by Desperados” będzie można kupić lub zdobyć, biorąc udział w digitalowych aktywacjach Desperadosa – na profilu marki na FB oraz na profilach influencerów, którzy będą pełnić funkcje ambasadorów projektu.

Desperados w klimacie domówek
Akcję będzie wspierać szeroka kampania w mediach – w telewizji (emisje we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych). Za kreację spotu odpowiada agencja K2. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserem jest Piotr Matejkowski, muzykę stworzył Michał Zeppy Będkowski. Kampania obejmie także VoD, display oraz działania w punktach sprzedaży i komunikację PR.

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots. Za stronę eventową projektu odpowiada agencja Brave.