M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eti przebiera Pufy na święta

Katarzyna Woźniak | 9 listopada 2018, 06:00

W poniedziałek startuje kolejna odsłona kampanii nowej marki na rynku słodyczy.

Rusza kampania telewizyjna i digitalowa słodkich przekąsek Eti Puf. Działania rozpoczną się 12 listopada. Kampania obejmie ona trzy obszary działań: TV, VoD i social media. Słodkie przekąski zaprezentują się w drugiej w tym roku odsłonie telewizyjnej z nową, świąteczną piosenką. Jak zapewnia biuro prasowe marki, ostatnia kampania okazała się dużym sukcesem, a Pufki - przebojem sprzedażowym. Firma w świątecznej odsłonie promuje przekąski jako zabawny i słodki dodatek do świątecznych prezentów.
Słodkie przekąski Eti Puf dostępne są w pięciu wersjach smakowych: kakao, truskawka, kokos, wieloowocowy oraz melon. Każdy z Pufów reprezentuje inną sferę zainteresowań młodych polskich konsumentów: muzyka, gaming, uroda i sport. Pod te segmenty firma buduje kontent i dobiera zgodnie z nimi media.
Świąteczna kampania Pufków potrwa do samych świąt, a w ramach aktywacji konsumenckiej marka Eti prowadzi konkurs  – w Facebooku Pufy wręczą swoim fanom prezenty w zamian za pięć świątecznych zadań specjalnych. 
Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: