M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Woda Primavera do końca lipca na 2 tys. billboardów w całej Polsce

Serwis Dzienny | 20 czerwca 2005, 00:00

Marka wód mineralnych Primavera do końca lipca prowadzić będzie ogólnopolską kampanię billboardową. W tym celu dom mediowy MPG Media Planning...

Marka wód mineralnych Primavera do końca lipca prowadzić będzie ogólnopolską kampanię billboardową. W tym celu dom mediowy MPG Media Planning zarezerwował 2 tys. tablic firmy Stroer w 27 miastach Polski, do których kreację we własnym zakresie wykonał producent, firma Polska Woda. - Kampania ma budować świadomość marki, wyeksponować dwie pojemności butelek - 1,5 l i 6 l, oraz podkreślić, że produkt otrzymał certyfikat Centrum Zdrowia Dziecka - mówi Arnold Łoszczyński, dyrektor handlowy firmy Polska Woda. Marka Primavera istnieje od 2001 r., jest pozycjonowana w segmencie wód tańszych, kupowanych przez osoby w wieku 20-45 lat, o niższych dochodach. Najlepszą sprzedaż osiąga w zachodnich regionach Polski. W tym roku Primavera zyskała nowy kształt butelki 1,5-l, a także nową objętość 6 l (do tej pory 5 l) oraz nową etykietę. W kwietniu br. rozszerzono portfolio produktów o wody smakowe. Do lutego 2004 r. działania marketingowe Primavery koordynowała firma Żywiec Zdrój należąca podobnie jak Polska Woda do koncernu Danone. Oprócz firmy Danone, posiadającej 50 proc. udziałów w spółce Polska Woda, 50 proc. udziałów ma w niej włoski inwestor - firma San Benedetto. W 2002 r. Primavera była reklamowana w telewizji, przez ostatnie dwa lata nie była aktywna mediowo. Według danych ACNielsena z 2004 r. jej udział ilościowy w ogólnopolskim rynku wody szacowanym na 1,1 mld litrów wynosił 2 proc. Liderem rynku jest Żywiec-Zdrój z udziałami na poziomie 17 proc., a wiceliderem Nałęczowianka z udziałem na poziomie ok. 9 proc. Arnold Łoszczyński uważa, że Primavera ma szansę zwiększyć swoje udziały ilościowe w tym roku o 0,2-0,3 proc. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,