Kraj

Startuje digitalowa kampania marki wafelków Lusette

I.D.C Polonia promuje swoje wafelki na poprawę humoru jesienią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_2DsdIqgLQg%22%7D
Wystartowała kampania digitalowa marki wafelków Lusette.
Marka wchodzi w skład portfolio IDC Polonia (m.in. Góralki i Verbena). W ramach nowych działań promocyjnych marka pojawi się w aplikacji Listonic. Oprócz tego korzysta z nośników dostępnych na Ipla.tv, w sieci reklamowej Google oraz w materiałach sponsorowanych na Facebooku. Ostatnim elementem planu jest wsparcie na YouTube w formie wizerunkowej kampanii bumper ad.
Marka jest również aktywna w swoich mediach społecznościowych na Facebooku i Instagramie. Brand w komunikacji stawia na otwartość, swobodę i solidarność z kobietami.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Heads Advertising, która już od dwóch lat obsługuje Lusette w social mediach, za zakup i planowanie mediów również odpowiada Heads Advertising.