Kraj

Siemens promuje ekspresy kawowe

Po raz pierwszy na polski rynek Siemens przygotował spot reklamowy dla tej linii produktów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR7Nk1GIB5dg%22%7D
Marka Siemens z portfolio BSH wystartowała z rozległą kampanią reklamową ekspresów do kawy. To pierwszy spot reklamowy przygotowany na polski rynek. Kampanii wizerunkowej towarzyszy promocja konsumencka.
Marka Siemens przekonuje, że dzięki technologiom zastosowanym w jej ekspresach automatycznych nawet we własnym domu można zaparzyć kawę światowej klasy. W tym celu prezentuje rytuały picia kawy w różnych częściach Europy.
Promocja konsumencka polega na tym, że wszyscy miłośnicy kawy, którzy kupią wybrane ekspresy marki do 31 stycznia 2019 r. i zgłoszą się do akcji, otrzymają premię – nawet do 500 zł (wysokość zwrotu gotówki jest zależna od linii ekspresu).
Akcja konsumencka “Smaki i aromaty z najlepszych kawiarni świata” jest częścią silnej kampanii promocyjno-wizerunkowej prowadzonej dla ekspresów marki Siemens pod tym samym hasłem. W telewizji pojawią się 30- i 15-sekundowe spoty. Na małym ekranie zobaczymy także 8-sekundowy billboard sponsorski. Równolegle z telewizją wystartuje szeroko zakrojony pakiet działań online. Otworzy je mocna kampania VoD, a w wybranych portalach i serwisach pojawią się różnego rodzaju formaty reklamowe (od bannerów po rich media), niosące za sobą przekaz zarówno promocyjny, jak i wizerunkowy.
Istotną rolę w kampanii będą odgrywać także aktywności w punktach sprzedaży.

Za adaptację spotów reklamowych, przygotowanie billboardu sponsorskiego, kampanię online i przygotowanie materiałów POS odpowiada Insignia. Za zakup i planowanie mediów w TV i VoD odpowiada OMD. Za obsługę kontentu w mediach społecznościowych – Hypercrew.