M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe działania reklamowe Bonduelle

Katarzyna Woźniak | 15 listopada 2018, 06:00

Wielokanałowa kampania potrwa do świąt.

Marka Bonduelle rusza z kampanią świąteczną w TV. To kluczowy okres dla sprzedaży warzyw w puszkach.
Kampanię będzie można oglądać w telewizji do 23 grudnia. Jak przekonuje biuro prasowe, zobaczy ją 30 mln osób. Spoty Bonduelle będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych.
Bohaterem spotu będą sztandarowe produkty marki – kukurydza złocista oraz groszek, a także miksy kukurydziane.
Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie, a także liczne materiały POS i promocje handlowe. Celem kampanii jest wzmocnienie sprzedaży w okresie przedświątecznym.
Kreację (spot) przygotowała agencja Red 8. Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,