Kraj

Dwie nowe osoby w Prowly

Wzmocnienia w marketingu i obsłudze klienta.

Prowly powiększa zespoły marketingu i obsługi klienta o kolejne dwie osoby. Zespół marketingu wzmocnił Bart Donda, obejmując nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. online marketingu. Do jego zadań należy optymalizacja treści własnych Prowly pod kątem SEO, a także prowadzenie kampanii reklamowych za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz Google. Wspiera zespół w regularnej ewaluacji i optymalizacji konwersji kanałów produktowych. Przed dołączeniem do Prowly zajmował się digital marketingiem w BimmerTech oraz Infopraca.pl.

Katarzyna Nadia Walczak jako customer success specialist odpowiada za bieżące wsparcie użytkowników Prowly, współtworzy też materiały pomocnicze dotyczące korzystania z aplikacji. Przed dołączeniem do Prowly spędziła pięć lat w Fundacji WOŚP, gdzie zajmowała się zarówno obsługą klienta, jak i współorganizacją najważniejszych projektów i wydarzeń fundacji: Finału WOŚP oraz festiwalu Pol’and’Rock.