M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

S4 realizuje regionalną kampanię reklamową telewizorów Philipsa

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

"Ostra promocja" to hasło akcji, jaką agencja reklamowa S4 przygotowała dla Philips Polska. Kampania obejmuje swym zasięgiem Polskę, a także...

"Ostra promocja" to hasło akcji, jaką agencja reklamowa S4 przygotowała dla Philips Polska. Kampania obejmuje swym zasięgiem Polskę, a także Czechy, Słowację oraz Węgry i ma na celu zwiększenie sprzedaży czterech modeli telewizorów typu LCD. Mechanizm promocyjny polega na dołączaniu do każdego zakupionego modelu telewizora nagrody gwarantowanej w postaci nagrywarki Philips DVDR 610. Zadaniem agencji było opracowanie strategii komunikacji i materiałów informujących o akcji w czterech wersjach językowych, a także obsługa prawna projektu. S4 przygotowała inserty w prasie - trzy rodzaje dostosowane do rodzaju magazynu (tygodniki opinii, prasa męska i kobieca) oraz materiały POS w sklepach. Kampania informująca o promocji potrwa do 15 lipca br. (AMS)

Czytaj więcej na temat: ,