M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Czwartą edycję "Idola" oglądało średnio 1,8 mln widzów

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Według AGB Polska średnia oglądalność minutowa czwartej edycji programu "Idol" w Polsacie wynosiła 1,878 mln widzów (wskaźnik AMR, grupa: 4+)....

Według AGB Polska średnia oglądalność minutowa czwartej edycji programu "Idol" w Polsacie wynosiła 1,878 mln widzów (wskaźnik AMR, grupa: 4+). SHR - średni udział w rynku widowni - w tej edycji wyniósł 13,4 proc. Finał ostatniej serii 18 czerwca oglądało 1,648 mln widzów (udział stacji w trakcie emisji programu wyniósł 12,78 proc.). W porównaniu z poprzednimi edycjami "Idola" czwarta edycja miała najmniejszą widownię. Widzowie najchętniej oglądali drugą edycję, podczas której średnia oglądalność wyniosła 3,423 mln widzów. Pierwszą edycję oglądało średnio 2,916 mln widzów, a trzecią - 2,622 mln. Czwartą edycję programu "Idol" oglądały głównie kobiety, które stanowiły prawie 59,51 proc. całej widowni. Przeważającą część widowni stanowili widzowie w wieku powyżej 25. roku życia z wykształceniem wyższym. (PM)

Czytaj więcej na temat: ,