M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

42 proc. Polaków myśli o kupnie auta, Orlen ulubioną stacją benzynową

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Kupno lub zmianę samochodu rozważa 42 proc. konsumentów, wynika z Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług firmy Acxiom. Nieco ponad połowa...

Kupno lub zmianę samochodu rozważa 42 proc. konsumentów, wynika z Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług firmy Acxiom. Nieco ponad połowa z tej grupy - 22 proc. - myśli o tym w perspektywie dwóch lat, 12 proc. - w okresie 6-12 miesięcy, a 8 proc. - w ciągu pół roku. Planując nowy zakup, 53 proc. osób chciałoby przeznaczyć na ten cel nie więcej niż 30 tys. zł, 33 proc. jest zainteresowane przedziałem 30-50 tys. zł, a 10 proc. deklaruje, że może wydać 50-70 tys. zł. Z danych Acxiom wynika też, że obecnie 52 proc. polskich gospodarstw domowych posiada co najmniej jeden samochód. Blisko 8 proc. gospodarstw ma dwa auta. Ulubioną stacją benzynową polskich kierowców jest PKN Orlen - najczęstsze tankowanie na tej stacji deklaruje 60 proc. respondentów. Grupa 21 proc. najczęściej wybiera sieci BP, a 20 proc. Shella. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , ,