Kraj

IMIGe Poland udostępniła nośniki reklamowe na uczelniach Motoroli

Krakowskie centrum oprogramowania firmy Motorola rozpoczęło kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej należących do IMIGe Poland. Akcja prowadzona jest pod hasłem...

Krakowskie centrum oprogramowania firmy Motorola rozpoczęło kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej należących do IMIGe Poland. Akcja prowadzona jest pod hasłem “Sprawdź, kto będzie Twoim szefem”. Wykorzystano nośniki umieszczone na terenie uczelni technicznych, wybranych uniwersytetów i uczelni ekonomicznych. Na reklamach pojawiają się wizerunki menedżerów z Motoroli, przedstawiające ich zainteresowania w czasie wolnym od pracy. Mają promować firmę jako interesującego pracodawcę dla obecnych studentów. Kampania na terenie uczelni obejmuje tablice typu bulletin board i podświetlane panele informacyjne. Budżet działań nie został ujawniony. Nie jest to pierwsza kampania rekrutacyjna prowadzona przez IMIGe Poland. Wcześniej tego typu akcje prowadzono m.in. dla sieci Ahold, firm z branży FMCG, a także dla firm rekrutacyjnych. Obok nośników na terenie uczelni wyższych IMIGe Poland posiada w swojej ofercie nośniki reklamowe na terenie obiektów sportowych (pływalnie kryte, lodowiska, wyciągi narciarskie). Współpracuje także w zakresie reklamy z hipermarketami sieci Geant, Real i Hypernova. (PM)