M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

QST, Prograf i MediaCom odpowiadają za projekt dla marki Paprini Pikantne Kamisa

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

"Paprini Pikantne - Uwaga! Wciąga" - pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania reklamowa pikantnego sosu paprykowego Paprini produkowanego przez Kamis-Przyprawy...

"Paprini Pikantne - Uwaga! Wciąga" - pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania reklamowa pikantnego sosu paprykowego Paprini produkowanego przez Kamis-Przyprawy SA. Do 10 lipca br. reklamy Paprini Pikantnego pojawiać się będą w tytułach prasy kobiecej, w tygodnikach opinii. Kampania skierowana jest do młodych, nowoczesnych, przedsiębiorczych, energicznych ludzi (zarówno kobiet, jak i mężczyzn). Jak twierdzą przedstawiciele Kamis-Przyprawy, dzięki prasie kampania zyska szeroki zasięg, ale szczególnie silne natężenie będzie ona miała w internecie. Charakterystyczny, czerwono-pomarańczowy wirek Paprini pojawi się na komunikatorach oraz portalach internetowych. Kreację kampanii stworzyła agencja QST Konsorcjum Marketingowe, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Agencja Prograf Interactive stworzyła natomiast specjalny miniserwis internetowy paprini.pl zawierający przepisy kulinarne i kontent rozrywkowy: konkursy z nagrodami i specjalną grę "POP-RINI". Najnowsza kampania reklamowa Paprini Pikantnego jest kontynuacją wcześniejszej promocji Paprini Łagodnego i jak określa producent, jej zadaniem jest podkreślenie niezwykłych walorów smakowych sosu smak papryki wzbogaconego dodatkiem pikantnego chili. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,