M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey wygrała przetarg Jutrzenki i będzie obsługiwać Goplanę

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Jutrzenka SA wybrała agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa do obsługi czekolad Goplana. Zakończony został tym samym trwający od marca br....

Jutrzenka SA wybrała agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa do obsługi czekolad Goplana. Zakończony został tym samym trwający od marca br. przetarg, w którym startowało prawdopodobnie sześć agencji (ich nazwy nie zostały podane). Informację tę (opublikowaną w DS "MMP" 16 maja br.) podała Joanna Kozakiewicz, dyr. marketingu Jutrzenki. Nie podała jednak, kiedy należy się spodziewać pierwszych efektów współpracy z agencją Grey. Przewidywany budżet na relaunch produktu (stworzenie strategii kreacji i kampanię reklamową) wynosi 2,7 mln zł w 2005 r. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , ,