M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Firma Ecco wybrała agencję PR do realizacji projektu Ecco Walkathon

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Firma Ecco, producent obuwia, rozstrzygnął przetarg na agencję PR, która zajmie się obsługą projektu Ecco Walkathon. Nazwy zwycięskiej agencji, wybranej...

Firma Ecco, producent obuwia, rozstrzygnął przetarg na agencję PR, która zajmie się obsługą projektu Ecco Walkathon. Nazwy zwycięskiej agencji, wybranej spośród czterech zaproszonych, nie ujawniono. Ecco Walkathon to międzynarodowa impreza o charakterze charytatywnym. Od siedmiu lat realizowana jest na macierzystym rynku Ecco - w Danii. W tym roku, 24 września, odbędzie się po raz pierwszy na warszawskiej Agrykoli. Przedsięwzięcie opiera się na prostym pomyśle wzięcia udziału w marszu na 6, 10 i 15 km. Osoby, które przejdą wybraną przez siebie trasę, zamieniają przebyty dystans na pieniądze, które mogą wydać na cel charytatywny. Przelicznik jest następujący, za każdy pokonany kilometr Ecco - organizator akcji - wpłaca na konto wybranej fundacji: Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, Polskiej Akcji Humanitarnej bądź WWF (Światowego Funduszu na rzecz Przyrody), 4 zł. Impreza skierowana jest do rodzin. Informacje na temat akcji są dostępne pod adresem: www.eccowalkathon.pl. Impreza będzie nagłaśniana w mediach. Nieznany jest jeszcze jej mediaplan. Ecco Walkathony odbywają się także w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Norwegii, Szwecji i Niemczech. (MKS)

Czytaj więcej na temat: