M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cicha Lipa planuje wsparcie portfolio, wprowadza dodatki i nowości w pismach

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Na wrzesień br. wydawnictwo Cicha Lipa, wydawca magazynów "Fluid", "DosDedos" i "Bunny Hop", przygotowuje większą kampanię reklamową swoich tytułów. Szczegóły...

Na wrzesień br. wydawnictwo Cicha Lipa, wydawca magazynów "Fluid", "DosDedos" i "Bunny Hop", przygotowuje większą kampanię reklamową swoich tytułów. Szczegóły działań są uzgadniane. W okresie wakacyjnym po raz pierwszy w siedmioletniej historii "DosDedos" i pięcioletniej "Fluidu" zostaną dołączone do nich dodatki. Ich charakter i sposób dystrybucji będą spójne z formułą magazynów. W przypadku "Fluidu" nie zabraknie elementu zaskoczenia. Oba magazyny w ostatnich miesiącach przeszły zmiany związane z przyjściem nowych naczelnych. "DosDedos", kierowany przez Jacka Szymilewicza, skupiony na sportach ekstremalnych, ma bardziej niż wcześniej rozbudowany dział muzyczny. "Fluid" na czele z Robertem Kowalikiem stał się bardziej uporządkowany. Podnosi znaczenie fotografii. Ostatnio na stanowisku fotoedytora został zatrudniony Michał Kaczkowski, wcześniej związany z magazynem fotograficznym "Pozytyw". Efektem jego prac jest m.in. zamieszczony w bieżącym wydaniu "Fluidu" cykl fotografii Erwina Olafa. Serię tworzą tak zwane portrety królewskie, w których wykorzystano eksperyment polegający na badaniu zawartości czerni w czerni. Według danych wydawcy nakład "Fluidu" wynosi ok. 50 tys. egz., "DosDedos" - 20 tys. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,