Kraj

The Digitals autorem strategii działań sponsoringowych Fortuny

Są one elementem szerszej współpracy w zakresie wsparcia długofalowej strategii marki.

The Digitals autorem strategii działań sponsoringowych Fortuny
Fortuna Zakłady Bukmacherskie zostały oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich. W nadchodzącym sezonie Pucharu Świata działania sponsoringowe marki będą wspierane kampanią telewizyjną, reklamami prasowymi i akcjami w social mediach. Za koncepcję i realizację komunikacji sponsoringowej Fortuny odpowiada agencja The Digitals (grupa S/F).

Fortuna i The Digitals poszerzają współpracę w zakresie strategicznych działań długofalowych. Agencja odpowiada za kompleksowe przygotowanie i realizację komunikacji marki w 2019 r. W ramach współpracy The Digitals poprowadzi obsługę klienta w obszarach: strategii, kreacji, produkcji kampanii oraz działań w mediach społecznościowych. Kluczowym elementem nowej strategii, zaproponowanym przez agencję, jest zaangażowanie Fortuny w sponsoring reprezentacji Polski w skokach narciarskich.

Działania promocyjne Fortuny w roli sponsora reprezentacji, będą prowadzone przez cały czas trwania Pucharu Świata w skokach narciarskich. 17.11 br. wystartowała pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej składająca się z pięciu spotów. Kampania obejmie największe kanały ogólnopolskie oraz stacje TV o tematyce sportowej. Dodatkowo działania zostaną uzupełnione serią reklam prasowych w dziennikach ogólnopolskich i sportowych m.in. w “Fakcie”, “Przeglądzie Sportowym” i “Super Expresie”. W ramach aktywności sponsorskiej przewidziano również akcje w social media. Całość działań potrwa do marca 2019.