Kraj

Komputronik rusza ze świątecznym wsparciem reklamowym

Działania przygotowały agencje: Up, Propaganda, Rebel Media, Sales & More, Brand Kolektyw i Dotrelations.

Komputronik rusza ze świątecznym wsparciem reklamowym
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. zł.

Działania promocyjne marki Komputronik zaplanowane są w ramach kampanii 360 stopni. Informacje pojawią się w radio, kinie, outdoorze oraz w social mediach, ale także na specjalnie przygotowanych materiałach POS i w gazetkach. Firma podejmie również współpracę z influencerami oraz przeprowadzi kampanie internetowe adwords, PLA (Products List Ads), GDN (Google Display Network) oraz mobile.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Up. Materiały POS przygotowała agencja Propaganda. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada Rebel Media, zaś mediów online – Sales & More. Działania w mediach społecznościowych prowadzi Brand Kolektyw. Działania PR zapewnia Dotrelations.