Bank BGŻ BNP Paribas SA planuje zmianę marki – pozbędzie się z niej członu “BGŻ”, czyli pozostałości po Banku Gospodarki Żywnościowej. Bank będzie działał pod nazwą BNP Paribas Bank Polska. Taki zapis znalazł się w uchwałach na walne zgromadzenie akcjonariuszy, które bank zwołał na 11 grudnia br., a że francuska grupa BNP Paribas kontroluje 89,99 proc. akcji z przegłosowaniem zmiany nie będzie miała najmniejszych kłopotów
Rebrandingu można oczekiwać po przejęciu i wchłonięciu przez ten bank Raiffeisen Polbanku kupionego od Austriaków w kwietniu br. za 3,25 mld zł.
Szefem marketingu BGŻ BNP Paribas jest obecnie Dariusz Maciołek.
Kreacje reklamowe opracowuje dla banku agencja reklamowa Publicis, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media. Za działania w social mediach odpowiada Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów internetowych – Sales & More.
Przypomnijmy, że poprzedni rebranding bank przechodził w połowie 2015 r. w momencie połączenia banków BGŻ i BNP Paribas Bank Polska. Nowa nazwa będzie więc niejako powrotem do starej, sprzed fuzji.