M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Young Miss", wydanie specjalne "Claudii" dla dziewcząt i młodych kobiet

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Pod tytułem "Young Miss" wejdzie na rynek 22 czerwca br. wydanie specjalne "Claudii" (G+J Polska), skierowane do dziewcząt i młodych...

Pod tytułem "Young Miss" wejdzie na rynek 22 czerwca br. wydanie specjalne "Claudii" (G+J Polska), skierowane do dziewcząt i młodych kobiet w wieku 17-25 lat. - Będziemy przyglądać się wynikom sprzedaży "Young Miss". Nie zakładamy, że przerodzi się w samodzielne pismo, ale też tego nie wykluczamy - powiedziała Renata Sieroń, dyr. wydawnicza, odpowiedzialna w G+J Polska za kobiece tytuły poradnikowe. "Young Miss" będzie mieć nakład 130 tys. egz. i cenę okładkową 4,5 zł. Otrzyma promocję m.in. w telewizji i w niektórych magazynach G+J Polska. Merytorycznie "Young Miss" ma trafiać, jak opisała Renata Sieroń, do aktywnych, uczących się, cieszących się życiem dziewcząt i młodych kobiet. W roku "Claudia" ma ok. 6-8 wydań specjalnych. Ich głównymi tematami są: astrologia, dieta, fryzury. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , ,