Kraj

Boomerang rusza z kampanią wizerunkową i pomaga psom ze schroniska

Działania przygotowały: team Turnera, DotRelations i MediaOn.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-vb-4SGNzec%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
“Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” – pod takim hasłem rusza właśnie nowa kampania wizerunkowa kanału dziecięcego należącego do Turnera. Nową kampanię wizerunkową kanału promuje spot wypełniony dziecięcym śmiechem, który będzie emitowany w kanałach tematycznych NC+ oraz w sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios.

Kreacje i spoty do kampanii były przygotowane wewnątrz firmy. Aplikację „Zwierzaki dbają o psiaki” przygotowała agencja DotRelations. Dom mediowy planujący kampanię to MediaOn. Agencja PR obsługująca kanał Boomerang to DotRelations.

Poza TV i kinami prowadzone będą też działania online. W ramach kampanii Boomerang przygotował również propozycję wspólnej zabawy dla dzieci i ich rodziców. W związku ze zbliżającą się zimą stacja chce razem z widzami pomóc psom ze schroniska w Józefowie i organizuje akcję “Dzieciaki dbają o psiaki”. Najmłodsi i ich opiekunowie mogą wesprzeć schronisko w formie zabawy – opiekując się wybranym przez siebie pieskiem w aplikacji dostępnej na Facebooku Boomeranga oraz na stronie Dieciakidbajaopsiaki.pl. Wystarczy przez trzy dni zająć się szczeniakiem – nakarmić go, pobawić się z nim i położyć go spać. Po ukończeniu zadania użytkownik otrzymuje odznakę. 13 grudnia stacja wymieni zebrane odznaki na wartościowe przedmioty, które trafią do schroniska i pomogą psom przetrwać zimę. Im więcej odznak zbiorą w aplikacji widzowie Boomeranga, tym większe wsparcie trafi do potrzebujących zwierzaków. Akcję wspierają znane mamy – wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna Mama.