“Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” – pod takim hasłem rusza właśnie nowa kampania wizerunkowa kanału dziecięcego należącego do Turnera. Nową kampanię wizerunkową kanału promuje spot wypełniony dziecięcym śmiechem, który będzie emitowany w kanałach tematycznych NC+ oraz w sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios.
Kreacje i spoty do kampanii były przygotowane wewnątrz firmy. Aplikację „Zwierzaki dbają o psiaki” przygotowała agencja DotRelations. Dom mediowy planujący kampanię to MediaOn. Agencja PR obsługująca kanał Boomerang to DotRelations.
Poza TV i kinami prowadzone będą też działania online. W ramach kampanii Boomerang przygotował również propozycję wspólnej zabawy dla dzieci i ich rodziców. W związku ze zbliżającą się zimą stacja chce razem z widzami pomóc psom ze schroniska w Józefowie i organizuje akcję “Dzieciaki dbają o psiaki”. Najmłodsi i ich opiekunowie mogą wesprzeć schronisko w formie zabawy – opiekując się wybranym przez siebie pieskiem w aplikacji dostępnej na Facebooku Boomeranga oraz na stronie Dieciakidbajaopsiaki.pl. Wystarczy przez trzy dni zająć się szczeniakiem – nakarmić go, pobawić się z nim i położyć go spać. Po ukończeniu zadania użytkownik otrzymuje odznakę. 13 grudnia stacja wymieni zebrane odznaki na wartościowe przedmioty, które trafią do schroniska i pomogą psom przetrwać zimę. Im więcej odznak zbiorą w aplikacji widzowie Boomeranga, tym większe wsparcie trafi do potrzebujących zwierzaków. Akcję wspierają znane mamy – wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna Mama.