M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szopa-Milde pokieruje marketingiem połączonych firm Faxe Polska i Brok Strzelec

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Renata Szopa-Milde pokieruje marketingiem połączonych browarów Faxe Polska i Brok Strzelec. Decyzja ta wynika z faktu przejęcia przez Faxe Polska...

Renata Szopa-Milde pokieruje marketingiem połączonych browarów Faxe Polska i Brok Strzelec. Decyzja ta wynika z faktu przejęcia przez Faxe Polska Sp. z o.o., importera i dystrybutora m.in. piwa Faxe należącego do duńskiej grupy browarów Bryggerigruppen (Danish Brewery Group A/S), za 121,5 mln zł browaru Brok Strzelec SA oraz w drugiej transakcji (której wartości nie podano) - akcji Browarów Lubelskich "Perła" SA. Renata Szopa-Milde była dyrektorem marketingu i sprzedaży w Browarach Polskich "Brok Strzelec" od początku br. Wcześniej przez cztery lata kierowała marketingiem firmy Felix Polska produkującej orzeszki. Aktualnie Brok Strzelec prowadzi wizerunkową kampanię piwa Brok na 400 billboardach i 400 citylightach w największych miastach Polski. Kampanię zrealizowała agencja reklamowa Ad Fabrika FCB i dom mediowy Brand Connection. Renata Szopa-Milde nie ujawnia dalszych szczegółów dotyczących polityki marketingowej prowadzonej przez firmę po połączeniu wszystkich spółek. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,