Kraj

Agnieszka Gajzler dyrektorem ds. strategii i rozwoju digital TVN Media

Do biura reklamy TVN i Discovery Polska przechodzi z Dentsu Aegis Network.

Agnieszka Gajzler dyrektorem ds. strategii i rozwoju digital TVN Media
Do zespołu biura reklamy TVN Media dołącza Agnieszka Gajzler. Obejmuje stanowisko dyrektor ds. strategii i rozwoju digital TVN Media.

Agnieszka Gajzler ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Do TVN Media przechodzi z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in. współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, kontentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, gdzie rozwijała kluczowe produkty GG Network.   

– Zadaniem Agnieszki Gajzler będzie intensyfikacja rozwoju grupy w obszarach przez nas eksploatowanych oraz budowa nowych rozwiązań tam, gdzie nas jeszcze nie ma – mówi Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN i Discovery Polska, dyrektor TVN Media.