M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Idea ostrzega w reklamach przed wyczerpaniem telefonu

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

W swojej najnowszej kampanii reklamowej sieć komórkowa Idea ostrzega przed wyczerpaniem telefonu. "Lato Bez Opłat w Jednej Idei doprowadzi twój...

W swojej najnowszej kampanii reklamowej sieć komórkowa Idea ostrzega przed wyczerpaniem telefonu. "Lato Bez Opłat w Jednej Idei doprowadzi twój telefon do skrajnego wyczerpania" - w taki sposób PTK Centertel, operator Idei, reklamuje promocyjną ofertę dodatkowych minut, pakietów SMS-ów i MMS-ów oraz rabatów i telefonów (LG C3310, Sagem MyX-7 i Sony Ericsson T290i) za 1 zł (przy zakupie aktywacji w Jednej Idei). Oferta Lato Bez Opłat będzie dostępna zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych abonentów Jednej Idei - liczba i wartość bonusów proponowanych przez operatora zależą od wybranej i deklarowanej przez użytkownika kwoty (25-50-75-100-200 zł). Wakacyjna oferta Lato Bez Opłat będzie dostępna od 20 czerwca do 15 sierpnia br. i będzie wspierana mocną kampanią reklamową w głównych mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, internet), do której kreację przygotowała agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa, oraz poprzez materiały POS w punktach sprzedaży Idei. Dodatkowym wsparciem będą trzy specjalne akcje: Dni Otwarte, Pakowaczki i Kurorty. Pierwsza z nich potrwa miesiąc (od 25 czerwca do 25 lipca) w 70 punktach sprzedaży Idei (salony franszyzowe (10), Telepunkty (16), punkty Autoryzowanych Przedstawicieli (44)) w 19 miastach. Dla odwiedzających przygotowano atrakcje: gry (np. Koło szczęścia, które daje możliwość wygrania bezpłatnego korzystania z usługi Co Druga Minuta Gratis od 1 do 6 m-cy) i konkursy konsumenckie (warunkiem udziału w konkursie jest zakup minimum jednej aktywacji w letniej ofercie Jednej Idei oraz wypełnienie kuponu konkursowego - letnie hasło dla Idei) z nagrodami w postaci rowerów, discmanów, telefonów Nokia i 2-os. biletów lotniczych linii Centralwings. W ramach akcji przed punktami Idei będą odbywały się też występy orkiestry dętej (rotacyjnie, w różnych miejscach), a tzw. animatorzy Idei będą robili chętnym zdjęcia na tle stanowiska foto w kształcie samochodu kabriolet (będzie je można wydrukować na miejscu lub zażyczyć sobie ich przesłania w formie MMS-a na wskazany numer). Druga akcja Pakowaczki będzie prowadzona w 21 centrach handlowych w 7 regionach Polski przez 3 najbliższe weekendy (24 czerwca - 10 lipca) od godz. 10 do 20. Zespoły promocyjne przy kasach w hipermarketach będą pakowały wszystkim klientom zakupy do obrandowanych toreb Idei, a jednocześnie będą informowały o warunkach oferty Lato Bez Opłat (jest to kontynuacja akcji realizowanej w kwietniu i maju br.). Trzecia akcja Kurorty (od 15 lipca do 15 sieprnia) będzie prowadzona w 15 miejscowościach turystycznych nad morzem, w górach i na Mazurach. W każdym mieście przez 2 dni (akcje 6 dni w tygodniu) będą się odbywały road-show: 3 zespoły (po 3 osoby) na plażach, w centrach miast, w pubach etc. będą zachęcały do zakupu starterów Jednej Idei na kartę premiowanego upominkami (odbiór bezpośrednio po zakupie startera). Wieczorami te same aktywności będą prowadzone w popularnych pubach w tych miastach; będą tam też jeździły przyczepy typu mobil i tzw. lotne zespoły (jeżdżące samochodem marki Cadillac); wykorzystywane też będą ekrany pneumatyczne (mobilny outdoor - prezentowany w danej miejscowości w miejscach dużego ruchu). Realizację tych akcji BTL zlecono agencji Testardo Red Cell. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,