M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gwyneth Paltrow i Piotr Fronczewski w nowej odsłonie kampanii Tous

Katarzyna Woźniak | 21 listopada 2018, 06:00

Wystartował nowy odcinek "Czułych historii".

Firma jubilerska Tous rozpoczęła nową odsłonę kampanii "Czułe historie". Gwiazdą reklamy po raz kolejny jest aktorka Gwyneth Paltrow. Nowy, lokalny element akcji to  udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu. Za obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM (grupa IPG Mediabrands).
Działania reklamowe najnowszej kolekcji biżuterii Tous obejmują digital, kino oraz prasę. Za pełną obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreację spotu przygotowała agencja SCPF. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane.

Czytaj więcej na temat: , ,