M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gellwe rezygnuje z usług agencji reklamowej

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Gellwe po wybraniu na początku br. (patrz DS "MMP" 4 stycznia br.) w przetargu agencji reklamowej Kid do obsługi nowej...

Gellwe po wybraniu na początku br. (patrz DS "MMP" 4 stycznia br.) w przetargu agencji reklamowej Kid do obsługi nowej linii produktów dla dzieci (seria na licencji The Walt Disney Company, obejmująca kisiel, budyń, kakao, ciasteczka do pieczenia i krem do kanapek o nazwie Małe co nieco) ostatecznie nie powierzyła agencji realizacji kampanii. Marcin Płassowski, group account manager z Kid, otrzymał z Gellwe jedynie informację, że kampania nowej serii zrealizowana zostanie przez Gellwe we własnym zakresie (obecnie emitowany jest w telewizji spot reklamowy z wcześniejszej kampanii Gellwe, zrealizowanej przez agencję Demo, z packshotem dotyczącym nowej serii produktowej). - Gellwe już nie jest naszym klientem, chociaż wygraliśmy przetarg organizowany przez marketera - mówi Płassowski.W przetargu brały udział cztery agencje, ich nazwy nie zostały podane. W firmie Gellwe, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, trwają poszukiwania dyr. marketingu. Dawid Wąsowicz, brand manager Gellwe, odpowiadający za marketing firmy, nie pracuje już w firmie. Zastąpiła go na stanowisku Agnieszka Cur, wcześniej również na stanowisku brand managera. Nie udało nam się w Gellwe uzyskać żadnego komentarza w tej sprawie. Wąsowicz rozpoczął pracę w firme Balards Group na stanowisku marketing project managera. (AMS)   

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,