Kraj

Coca-Cola na święta proponuje wariant cynamonowy

Nowy korzenny napój otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAS7KgUYN08M%22%7D
W ramach trwającej kampanii świątecznej “Podaruj radość #jakMikołaj” na polskim rynku debiutuje limitowana edycja napoju Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny będzie w pojemności 0,5 l i 1 l. Premiera otrzyma szerokie wsparcie marketingowe. Przewidziana jest promocja w punktach sprzedaży, kampania w telewizji i kinie, a także działania w przestrzeni digital i mediów społecznościowych.
Partnerem w obszarze kreacji i produkcji kopii reklamowych jest agencja McCann Worldgroup. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom; za kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.