M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung prezentuje na billboardach telefon, którego jeszcze nie ma

( red. ) | 22 listopada 2018, 06:00

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania giganta technologicznego.

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania teaserowa promująca nowy program konsumencki Samsunga. Jego zasady opierają się na tym, że producent będzie co roku wymieniał konsumentom telefon na nowy model. W obszarze kreacji marketer zauważył, że promocja nowych modeli telefonów jest coraz trudniejsza - wszystkie przypominają błyszczące czarne tafle - trudno je odróżnić, trudno przykuć uwagę konsumenta. Dlatego zarówno przyszłe modele smartfonów Samsunga, jak i nową usługę promuje ludzka dłoń ułożona w kształt odpowiadający smartfonowi.
Za kreację i realizację, a także koncept odpowiadają David Lasar i Thibault Michal z BBH London.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: