Kraj

Platige Image dla Burberry

Za korekcję koloru oraz master shooting filmu świątecznego dla marki Burberry było odpowiedzialne studio Platige Image.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQG0zqaUDOEE%22%7D
Za korektę barwną oraz master shooting filmu reklamowego dla brytyjskiej marki premium Burberry odpowiada studio Platige Image. 
W świątecznej kampanii światowego domu mody “Close Your Eyes and Think of Christmas” („Zamknij oczy i pomyśl o Świętach”) wystąpili: supermodelka Naomi Campbell z matką, Valerie Morris-Campbell, aktorzy Matt Smith i Kristin Scott Thomas oraz raperka M.I.A.
Kampania marki pokazuje wystylizowane ze starannością co do każdego detalu elementy kolekcji powstałej już po tym, jak stery jej dyrektora kreatywnego przejął Riccardo Tisci. Ostatnia scena natomiast należy do Vivienne Westwood. To właśnie w stroje autorstwa projektantki, które w sprzedaży będą dostępne od 6 grudnia, zostały ubrane Naomi Camblell i Valerie Morris-Campbell. Co warte podkreślenia, poprzednio panie wspólnie wystąpiły w reklamie 4 lata temu.
Autor zdjęć, Olivier Miller przyjechał do studia Platige Image w Warszawie, by osobiście przekazać wskazówki co do dalszej pracy studia. Korekcją koloru zajął się Paweł Sasin. Reklamę wyreżyserowała Juno Calypso, brytyjska fotograf, znana także z oryginalnych filmów krótkometrażowych.W tle słyszymy cover piosenki “Carol of the Bells”.