Zagranica

Apple zachęca do dzielenia się swoją kreatywnością

Świąteczna kampania wizerunkowa została przygotowana bez pomocy agencji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3dJCroCMBPM%26t%3D9s%22%7D
Świąteczna kampania wizerunkowa Apple w tym roku stawia na podkreślenie znaczenia kreatywności i zachęca wszystkich do “coming-outu” – pokazania światu zawartości swoich szuflad. Główny komunikat ma podkreślać, jak ważne i potrzebne dla świata są poszczególne, niepowtarzalne talenty.
Animowana historia młodej dziewczyny piszącej do szuflady zaprezentowana jest w formie chwytającej za serce opowieści. W tle słyszymy piosenkę 16-letniej piosenkarki i autorki tekstów Billie Eilish. Na potrzeby kampanii skomponowała ona utwór “Come Out and Play”. Eilish zaczęła pisać własną muzykę i teksty w wieku 11 lat, a jej pierwszy viralowy hit opanował internet, kiedy ta miała 15 lat.

Kampania została przygotowana przez firmę Apple. 

(Campaign)

Tagi