M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ikea wyłoniła short-listę domów mediowych

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Na short-liście w paneuropejskim przetargu Ikei pozostały: MediaCom, Mediaedge:cia oraz OMD. Domy mediowe walczą o wart 30 mln funtów budżet...

Na short-liście w paneuropejskim przetargu Ikei pozostały: MediaCom, Mediaedge:cia oraz OMD. Domy mediowe walczą o wart 30 mln funtów budżet reklamowy firmy. O przetargu Ikei, obejmującym także polski rynek, pisaliśmy 13 maja br. w DS "MMP". Na short-liście, którą przedstawiono w Polsce w pierwszej połowie maja, były: Mediaedge:cia, MediaCom Warszawa, Media Direction OMD oraz Vizeum. Z short-listy przedstawionej przez centralę Ikei wybrane mają zostać dwie sieci, których domy obsłużą budżety klienta na 24 europejskich rynkach. Nie udało się nam wczoraj skontaktować z przedstawicielami Ikei, by ustalić aktualny skład polskiej short-listy. (JN, "BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,