Zagranica

Manor ponownie realizuje kampanię z Pixarem

Szwajcarski detalista rusza z działaniami na święta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHpSnkU6ggCU%22%7D
Wystartowała kolejna świąteczna odsłona kampanii szwajcarskiego detalisty sieciowego Manor. Po raz kolejny za kreację i realizację spotu odpowiada agencja BETC, a działania realizowane są we współpracy z gigantem animacji cyfrowej – Pixarem.
Agencja oparła się na koncepcie realizowanym również w ubiegłym roku. Osią narracyjną jest “przedsiębiorstwo” świętego Mikołaja. 
Za produkcję odpowiada Passion Paris, a za reżyserię – kolektyw AgainstAllOdds – zespół odpowiedzialny za sukces kilku najpopularniejszych animowanych dzieł z całego świata.

(AdWeek)