M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stroer i AMS notują najwyższe wskaźniki znajomości marek firm

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Według badań Outdoor Image prowadzonych na zlecenie Stroera przez firmę badawczą Expert Monitor dwie firmy reklamy zewnętrznej - Stroer i...

Według badań Outdoor Image prowadzonych na zlecenie Stroera przez firmę badawczą Expert Monitor dwie firmy reklamy zewnętrznej - Stroer i AMS - odnotowały w ostatnim czasie najwyższe wskaźniki znajomości wspomaganej ich marek (po 88 proc.). Na dalszych miejscach znalazły się Cityboard Media (78 proc.), Clear Channel Poland (66 proc.) i News Outdoor Poland (61 proc.). Za najważniejsze zalety reklamy zewnętrznej respondenci uznali budowę świadomości marki i budowę zasięgu. Mniejszą liczbę wskazań outdoor uzyskał jako medium ostatniego kontaktu przed zakupem i medium o niskich kosztach dotarcia. Badania zawierają także informacje o wadze poszczególnych mediów w mediaplanach, analizy, z jakimi mediami outdoor działa najbardziej efektywnie, oraz badaniu źródeł informacji o ofercie firm reklamy zewnętrznej. Ostatnia edycja badania Outdoor Image została przeprowadzona na przełomie maja i czerwca br. na próbie 100 osób - specjalistów w zakresie marketingu i mediów (przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych). Analizy prowadzone są metodą wywiadów telefonicznych CATI. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,