M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Organizatorzy projektu Produkt Roku reklamują konkurs w Polsacie

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2005, 00:00

Na antenie telewizji Polsat trwa pierwsza kampania telewizyjna programu marketingowego Produkt Roku - Wybór Konsumentów. Billboardy sponsorskie są emitowane w...

Na antenie telewizji Polsat trwa pierwsza kampania telewizyjna programu marketingowego Produkt Roku - Wybór Konsumentów. Billboardy sponsorskie są emitowane w prime timie przy serialach "Samo Życie" i "Pensjonat Pod Różą" oraz przy zwiastunach zapowiadających te seriale. W tym samym czasie w 101 punktach sprzedaży Carrefour, Champion i Globi trwa akcja promocyjna polegająca na ekspozycji tzw. stop-rejonów na półkach, na których znajdują się Produkty Roku 2005. We wrześniu br. kampania telewizyjna i akcja promocyjna w punktach sprzedaży będą powtórzone, ale obejmą inne kanały telewizyjne i więcej punktów sprzedaży. Produkt Roku - Wybór Konsumentów jest to koncept marketingowy funkcjonujący w Europie Zachodniej od kilkunastu lat. Spośród nowych produktów, które pojawiają się na rynku, respondenci stanowiący grupę reprezentatywną dla całej populacji wybierają te, które ich zdaniem są najbardziej atrakcyjne w swojej kategorii. Zwycięzca w danej kategorii nabywa prawo do posługiwania się logo Produkt Roku m.in. w kampaniach reklamowych, na opakowaniach itp. W kwietniu br. ogłoszone zostały wyniki I polskiej edycji Produktu Roku. W badaniu konsumenckim zrealizowanym przez TNS OBOP na 5-tysięcznej, reprezentatywnej grupie respondentów wyłoniono najlepsze nowości rynkowe w 6 kategoriach: w kategorii słodycze zwyciężyły wafelki Princessa Gold produkowane przez Nestlé Polska, w kategorii serków i twarożków wygrały Danonki, w kategorii dietetyczny środek spożywczy - Fito Slim Forte produkowany przez polską firmę Dagomed Pharma. Pozostali zwycięzcy to: Cillit Bang w kategorii chemia gospodarcza (producent: Reckitt Benckiser Poland), podpaski Libresse Classic w kategorii środki do higieny osobistej (producent: SCA Hygiene Products) oraz Garnier Color Naturals uznane za najlepszą nowość w kategorii farb do włosów (producent L'Oréal Polska). (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,