Kraj

Dr. Oetker wspiera Muss Owocowy Słodka Chwila

Dr. Oetker rozbudowuje linię deserów Słodka Chwila i wprowadza nowe desery o nazwie Muss Owocowy. Są one wzbogacone o płatki...

Dr. Oetker rozbudowuje linię deserów Słodka Chwila i wprowadza nowe desery o nazwie Muss Owocowy. Są one wzbogacone o płatki owocowe, a ich zaletą jest szybkość i łatwość przyrządzania – nie trzeba ich gotować. Muss Owocowy dostępny jest w czterech smakach: truskawkowy, owoce leśne, morelowy i gruszkowy. Cena produktu wynosi 1,15 zł (a w hipermarketach 0,98 zł). Producent planuje wsparcie reklamowe dla swojego nowego produktu. Obecnie trwa kampania linii Słodka Chwila (to kolejny etap działań dla tej marki, oparty na bardziej emocjonalnych komunikatach), a niedawno do emisji trafił 15-s wariant głównego spotu (z piosenką “Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia…” jako motywem przewodnim) promujący właśnie Muss Owocowy. Film jest emitowany w TVP1 i TVP2, TVN, Polsat oraz TVN Siedem, TV4 i w stacjach tematycznych (National Geographic, Discovery, Europa). Kreację dla tej marki przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO, a planowaniem i zakupem mediów dla firmy zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Producent zapowiada też działania reklamowe w innych mediach (choć szczegóły nie są jeszcze ustalone). Równolegle z kampanią mediową wprowadzeniu Mussu Owocowego towarzyszyła teaserowa kampania PR-owa (skierowana do dziennikarzy z prasy kobiecej i handlowej zajmujących się tematyką spożywczą), którą zrealizowała agencja Spin Communications (należąca do grupy NoS/BBDO). (MB)