M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Libresse łamie tabu wokół menstruacji

( red. ) | 28 listopada 2018, 06:00

Wystartowała odważna kampania realizowana pod hasłem "Viva la vulva".

Marka Libresse (znana jako Bodyform w Wielkiej Brytanii) wystartowała z kolejną odsłoną odważnych działań reklamowo-społecznych, mających na celu zerwanie z tabu wokół kobiecej menstruacji. Kampania realizowana jest pod hasłem "Viva na vulva", a jej forma to radosna oda na cześć żeńskich organów. 
"Viva la vulva" ma odsłony w Finlandii i Danii, a w marcu wystartują rozległe działania w Wielkiej Brytanii. Za kreację i realizację spotu odpowiadają Caio Giannella i Diego de Oliveira z Abbott Mead Vickers BBDO. Film reżyserował Kim Gehrig z Somesuch.
Kampania ma za zadanie łamać społeczne tabu, ale także eksponować portfolio marki – podpaski i żele do higieny intymnej.
W ubiegłym roku marka wystartowała z kampanią mającą na celu zerwanie z tabu wokół kobiecej krwi. Marka była pierwszą, która zaprezentowała w reklamie czerwony płyn wylany na podpaskę zamiast dotychczas obowiązującej niebieskiej cieczy. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,