Kraj

Świąteczna kampania Samsunga

Realizacja: agencje VML, Dfusion Communication, Leo Burnett oraz dom mediowy Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fn6wYEqW_X1M%22%7D
Dział telefonów i akcesoriów komórkowych Samsung Electronics Polska ruszył ze świąteczną kampanią smartfonów Galaxy. Działania marketingowe obejmują telewizję, internet, radio, punkty sprzedaży, media społecznościowe oraz outdoor i potrwają do 26 grudnia br. Celem ma być pomoc dzieciom – w Polsce Samsung wesprze instytucjonalne placówki opiekuńczo-wychowawcze (Domy Dziecka). Natomiast za pośrednictwem UNICEF pomoc trafi do dzieci z najuboższych zakątków świata.
30-sekundowy spot będzie emitowany m.in. w TVP, TVN i Polsacie. W grudniu rozpocznie się kampania outdoorowa, w ramach której wykorzystane zostaną m.in. wielkoformatowe nośniki na hotelu Metropol w Warszawie oraz na Dworcu Centralnym. Wtedy też pojawią się spoty radiowe.
Za realizację kampanii odpowiadają agencje: VML, Dfusion Communication, Leo Burnett oraz dom mediowy Starcom.