Kraj

Altavia prowadzi rebranding marki własnej Carrefoura

Chodzi o dostosowanie opakowań do międzynarodowych wymagań sieci i wprowadzenie systemu znakowania SENS.

Altavia Polska przeprowadza projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań na zlecenie sieci Carrefour Polska. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafić ma do sklepów kolejna partia. Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Żywności (fr.: Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié) oraz z realizacją nowych wytycznych międzynarodowych sieci Carrefour.

Altavia Polska pracuje teraz nad wymianą szaty graficznej opakowań kilkunastu linii produktowych marki własnej. 

Docelowo na wszystkich opakowaniach spożywczych produktów marki własnej Carrefour mają znaleźć się oznakowania SENS (pierwsze pojawiły się jesienią ub.r.). Od początku 2018 r. Altavia Polska przygotowała dla Carrefour już ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej także realizowała zamówienia na projekty dla Carrefoura w ramach wymiany opakowań marek na wyłączność, jednostkowych i zbiorczych.

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. W portfolio ma pracę m.in. dla Shell Polska i Decathlon Polska. Należy do globalnej Grupy Altavia, która w 2017 r. odnotowała obrót w wysokości ponad 700 mln euro.